still no pictures just stories

19 oktober 2013 - Cairns, Australië

Helaas ik (the Aussie) kan nog steeds niet via de tablet foto's uploaden! Bij die actie gooit hij mij meteen uit dit programma! HELP!

Vandaag een geweldige treinrit gemaakt van Freshwaterstation to Kuranda! Het was smalspoor (1067mm) en bergachtig terrein! Geweldig (zie ooit de foto's)! Vervolgens rondgedwaald in Kuranda en daar koala's, kangaroo's, slangen en krokodillen ontmoet (zie de foto's)! Ook een C. DUNDEE hoed gekocht, met airco holles!? Vervolgens de geweldige 7,5 km lange Skyrail kabelbaan gedaan! Over de toppen van het regenwoud, over de rivier, mooi uitzicht op the Barron waterval en diepe dalen / kloven en hoge bergtop (Red peak)l Wat een enorme hoge en dus oude bomen stonden daar! Zie de foto's (ooit)! Vandaag in een plaatselijke Aussies eetcafe gegeten? Eten en drinken bestellen en meteen betalen aan de bar! Zittend tussen tig Aussies gezinnen heerlijk genieten van het eten maar met name de mensen! De reis is tot nu toe GEWELDIG! Morgenavond vliegen we naar Arnhemland!! Daarvoor een beetje relaxen, want dat is wel nodig na een zeer intensieve start.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Alex Huijskes:
    20 oktober 2013
    Hallo Andrew en Lies we zijn jaloers op jullie maar blij dat jullie zo genieten van deze welverdiende en zo te lezen prachtige vakantie in Andrew,s geboorte land.
    En hij kan het spoorse ook niet loslaten ,Lies hou hem er van tegen dat hij de Aussies niet gaat lesgeven kortom luitjes geniet ervan.

vr gr Wouke en Alex