FF 2 dagen phoe wat een indrukken Regenwoud en the GREAT barrier reef

18 oktober 2013 - Cairns, Australië

Gisteren naar het regenwoud geweest en gevaren (Daintree river)! De hele dag opzoek geweest naar krokodillen, en wat dacht je nul gezien! Maar toch met een geweldige gids heel veel moois gezien en gehoord!

Vandaag de dag van de Great Barrier Reef en wat dacht je, echt geweldig en leuk. Lies heeft voor het eerst gesnorkkeld en dat vond ze geweldig! Ik heb nog een reuze schildpad gezien. Je kan echter ook zien dat de Great Barrier Reef veel geleden heeft door orkanen en milieuschade.

We leren onze reisgenoten steeds beter kennen en we moeten zeggen echt een leuke groep. Dat is niet verkeerd als je tot 10 november samen moet blijven!

Onze woorden kunnen niet uitdrukken hoe mooi het is maar we genieten echt enorm.

Ik heb nog niet het gevoel dat ik hier ooit thuis ben geweest, maar het land en de mensen zijn geweldig!!

Morgen nog een drukke dag: special train, Kuranda, and SkyRail (7,5km gondeltocht) door het regenwoud!

Tot Gauw!!!!

1. Harry Strackx:
    18 oktober 2013
    Kuranda is heel mooi vooral de tussenstations bij de skyrail.
    maar ook een stoomtrein naar boven langs adembenemende uitzichten....genieten maar weer!!!!
  2. Hans:
    18 oktober 2013
    Hi, geweldig om jullie verhalen te lezen. Had je "Crocodile rock" van Elton John niet op je I-pad staan? Daar komen ze echt op af hoor! Verslinden die man.
    Probeer je ook nog even een tour voor Solid Square te ritselen?
    Lijkt me wel wat.

groeten!
  3. Butterfly:
    7 november 2013
    Leuke foto van Lies tussen de reuze schildpadden