Het Aussie weer

19 november 2013 - Hong Kong Int Airport, China

Nog een kort bericht vanuit Hong Kong

Op de 1 of andere manier hebben we heel veel geluk gehad wat het weer betreft!  Het heeft in de 5 weken in Australië op heel veel plaatsen HEEL veel geregend.  Wij hebben zeggen en schrijven 1 ochtend regen gehad. Het was de dag dat we vlogen van Sydney naar Adelaide. Ook de temperaturen waren ons goed gezind,  zo rond de 20 graden! Kortom niet te warm en zeker niet te koud!  Het zal over 13uur wel anders aanvoelen.

1. Alex Huijskes:
    19 november 2013
    Hé luitjes (globetrotters) jullie boffen maar met het weer goed om te horen,ga zo door jullie hebben het verdiend.
    vr gr Wouke en Alex
  2. Hans en Agnes:
    19 november 2013
    Hoi, Andrew en Lies, met tranen in de ogen en met veel emotie heb ik jullie reisverhalen gelezen. Nu begrijp je beter waarom ik zo enthousiast ben over Australië. Als jullie weer thuis zijn wil alles van jullie horen, gezellige bij een etentje misschien.
    Groetjes Hans en Agnes.
  3. Wiet en Loes:
    22 november 2013
    Hoi, Andrew en Lies,
    geweldig om al jullie mooie reisverhalen te lezen en zelfs bijna mee te kunnen beleven.
    Fijn dat jullie genoten hebben,
    Goede reis terug en tot gauw, met al jullie kiekjes en nog meer verhalen.