Op naar de outback

21 oktober 2013 - Darwin, Australië

Hoi, Wij zitten in Darwin en dus Arnhemland het voelt een beetje thuis!? Alhoewel het klimaat erg anders is! Het is 35graden en dus redelijk snikheet! Gisteren overdag in de Botanischetuin in Cairns geweest? Was opvallend mooi en groot. Gisteren om 20.40 uur gevlogen naar Darwin? Na de landing mochten we niet uitstappen ivm (droge) onweer! Lekker een halfuurtje extra beppen met onze reisgenoten. We zijn met 20 personen veel variatie qua leeftijden ik schat van 25 tot rond de 65 jaar 14 vrouwen en 6 mannen. Vandaag Darwin in geweest, een moderne stad met weinig sfeer. Ik moest wel een nieuwe batterij kopen voor mijn Nikon, 99 Aussiedolars!? Er was er 1 kaduuk gegaan. We hebben alles opgeladen omdat we het binneland in gaan en slapen in tenten en in de trein (Ghan) naar Alice Springs! Morgen en overmorgen zitten we in het mooie natuurgebied Kakadu!

Voorlopig zal het stil zijn, wanr we gaan de Outback in en slapen 6 nachten in tenten en 1 nacht in de Ghan. We gaan wel opweg naar Ayers en de Uluru Olgas en ook daar kijken we naar uit! Still no pictures maar ik wel hele mooie gemaakt!? See them later! No worry mate!

1. Alex Huijskes:
    HAllo Andrew en Lies,

Klinkt goed die 35 graden en 14 vrouwen we hopen dat jullie nog veel genieten van deze mooie reis, foto,s willen we graag een keer zien maar dat komt wel, jammer van je batterij maar goed dat je er aan kon komen tot hoors.
    vr gr Wouke en Alex
  2. Sanne:
    21 oktober 2013
    Klinkt goed allemaal! Veel plezier met kamperen,
    Sanne
  3. Gerrie en Bep:
    21 oktober 2013
    Geniet van de stilte en van het land. Zijn benieuwd naar de foto's.

Gerrie en Bep
  4. Maaike:
    Hoi Lies en Andrew,
    Leuk om mee te mogen genieten van jullie reis.
    Veel plezier!
    Groetjes Henk en Maaike