Kakadu naar Katherine

31 oktober 2013 - Adelaide, Australië

We zijn 3 dagen op stap geweest met onze gids en chauffeur Luck! EEn geweldige reisleider die meteen contact heeft en alles perfect in verstaanbaar Engels uitlegt! Dinsdag 22 oktober om 7 uur vertrokken (dus om 5 uur op) naar Kakadu.We hebben ionder anderen in Ubirri Rock veel Aboriginal rotstekeningen gezien. Veel tekeningen betekent ook veel rotsen. Dit was midden op de dag en de temp was zeker boven de 35 graden! Bij eleke stop was wel wat moois te zien, zoals vogelreservaten!

Dit werd onze eerste nacht in de tent, sdat was in Cooinda. Met als voordeel dat deze al stonden. Na een heerlijke duik BBQ'n en slapen om weer vroeg op te zijn! Vijfuur dertig opstaan om een boottocht te maken op de Yellow water. geen idee wat ons te wachten stond maar een natuurfilm trok aan ons voorbij! In 1 woord geweldig. Alle Flora en Fauna was veel en overweldig mooi. Het aantal krokodillen was niet te tellen. Maar een paar staken er uit! Zie de foto's! ooit! Vervolgends met de bus naar het treinstation Karherine voor de reis naar Alice Springs en verder! Onderweg nog gezwommen in een sprookjesachtige omgeving Edin Falls! Ik (Andrew) heb deze vakantie al meer gezwommen dan in 20 jaar hiervoor! We gaan met de 'The Ghan" naar Alice Springs. The Ghan is een trein van denk ik 750m met een luxe uitstraling! In de trein heb ik mijn reputatie als lolbroek redelijk laten gelden door onverwacht een show op te voeren met de draaiende treinstoelen!