Alice Springs en King Canyon (480 km)

31 oktober 2013 - Adelaide, Australië

De Ghanreis van 15 uur ging soepel! In Alice Spring eerst naar het oorlogsmonument en outlook Anzac Hill! Vervolgens naar een centrum van de Flying Doctors en daarna hadden we twee uur vrije tijd in het centrum. Hier waren veel Aboriginal art galleries. Hier hebben we een prachtig schilderij(doek) gescoord! Vervolgens ff 480 km rijden naar onze camping bij Kings Canyon. Ondertussen hebben we onze nieuwe reisleider een beetje leren kennen. Het is een hoogbegaafde moor ook hoog sociaalgehandicapt persoon. Best aardig, weet veel, vertelt veel maar alles slecht getimed en slecht uitgesproken. Daarbij is delegeren en meelaten denken ook een slecht punt. We hebben het er mee te doen tot Sydney! Dus acccepteren (wat voor enkele mensen moeilijk is)! Mijn (Andrew (en Lies in eerste instantie iets minder)) vakantie wordt niet bepaald door de reisleider of welke reigenoot dan ook maar door al het moois en er komt veel!!!!!

Het is trouwens redelijk koud voor de Red Centre 23 graden!

1. Alex Huijskes:
    1 november 2013
    Ondanks de didactisch onverantwoorde reisleider toch nog een mooie tijd.
    Mocht je soms Kate tegen komen van de Flying dokters maak dan een foto van haar voor mij,vond ik een mooie vrouw.
    vr gr Alex