Adelaide here we come (500km)

31 oktober 2013 - Adelaide, Australië

Lekker pas om 5.30 uur op! Ten eerste een wandeling gemaakt naar de top van Mount Ohlson Bagger 923m. Ik samen met 4 vrouwen. De mooie langzame wandeling duurde 4,5 uur in plaats van de geplande (of geschat door onze reisleider) 3 uur. De rest van de groep stond op ons te wachten voor de reis naar de bewoonde wereld (inback!?) Adelaide.

Onderweg vooral genoten van zicht op graan en en wijnvelden!

In Melrose hebben we de lunch genoten in een park met zoals overal in de steden, gehuchten en op parkeergelegenheden toilet- eet (o.a. BBQ's) en elektriciteitsvoorzieningen. Tevens altijd superschoon!

Vanavond heeft 1 van onze reisgenoten (Yvonne) haar arm op twee plaatsen gebroken en moet morgen geopereerd worden. Waarschijnlijk einde reis! Een domper op onze reis maar toch gaan we Adelaide voor het eerst beleven, want wij (Lies en ik) komen binnenkort terug!!!???

Tot heden is het nog steeds een geweldige reis!

1. Sanne:
    31 oktober 2013
    Andrew, het is net of je Joy hebt leren praten... zo enthousiast ben je! Ik word met de blog nieuwsgieriger naar je foto's,
    Sanne
  2. Michiel en Thea:
    31 oktober 2013
    Hoi Lies en Andrew. Zo te lezen hebben jullie het geweldig naar de zin. Het is dus toch gelukt om een aantal foto,s te plaatsen. Wat een schitterend land. Ik dacht dat de afstanden in Zweden groot zijn maar Australie slaat alles. Veel plezier nog tijdens de rest van jullie reis. Groetjes Thea en Michiel
  3. Hans en Agnes:
    1 november 2013
    Hoi Lies en Andrew, wat mooi allemaal sommige foto,s komen bekend voor zijn wij ook geweest geniet er nog van. Groetjes Hans en Agnes
  4. Alex Huijskes:
    1 november 2013
    Wat lijkt me dat erg als je een arm breekt op zo,n fantastische vakantie kijken jullie wel een beetje uit,en toch een paar foto,s leuk.
    We blijven jullie volgen hebben wij ook op afstand een beetje Aussie gevoel vr gr Alex en Wouke
  5. Jan en Gerda (de buren):
    4 november 2013
    Dag Lies en Andrew,

Het is mooi om te vernemen dat jullie zo'n plezierige reis hebben.
    Wij zitten inmiddels in echt herfstweer met een paar dagen geleden een fikse storm.
    Al zijn er bij jullie buiten een paar potjes omgevallen ( niks gebroken), de rest staat er goed bij, zoals ook de planten binnen.

Veel plezier nog de komende dagen.

Groeten van Jan en Gerda