Hong Kong

15 oktober 2013 - Hong Kong Island, China

Op dit moment (een beetje brak) op het vliegveld van Hong Kong aan het hangen. We hebben hier een overstap van 14 uur! In NL begon het natuurlijk met files, bijna 2,5uur er over gedaan. De vlucht van 11uur was goed te doen! We zijn vanmorgen HKtijd naar de Peak geweest. Een letterljk hoogte punt van HK! Geweldig uitzicht! Ik moet nog proberen foto's van de camera op de tablet te zetten! Vanavond om 21 uur vliegen we naar Cairns waar we 4 dagen blijven! We gaan daar natuurlijk de Great Barrier Reef onder water bekijken! Morgen in Cairns eerst even slaap inhalen (ruim twee etmalen onderweg) en krachten verzamelen en dan vol er tegen aan!!

1. Hans:
    15 oktober 2013
    Wouw! Dat klinkt als een fantastisch begin (behalve natuurlijk dat Nederlandse deel, maar dat kan ook bijna niet anders).
    Doen jullie voorzichtig bij de Reef? Daar is al genoeg verwoest, haha. Have fun!
  2. Alex:
    15 oktober 2013
    Van uit Herwen wensen wij jullie veel plezier .
  3. Leen:
    Wel Fotos he
    veel plezier
  4. Harry Strackx:
    16 oktober 2013
    Great Barrier reef zien en snorkelen ( of duiken ) is een must gedurende jullie trip. Ik weet zeker dat jullie hiervan zullen genieten. (onderwater camera mee?) veel plezier!!